hihi789 - 29.11.2010, 12:12 | |
RE: Recenze na GameExpert |
Nechcu do tebe zbytečně ryt, ale oprav si prosimtě aspoň ty chyby. ZabÝvat a DialogY jen tak mimochodem. |
Oldlamehand - 22.4.2010, 12:28 | |
Inquisitora považuji za jedno z nejpovedenějších RPG od dob Baldusrs Gate. Konečně zas RPG, kde je zajímavá zápletka, a které není založeno jen na efektech. Ano, mám rád tradiční RPG :-) Přesto je tu pár věcí, které hratelnost snižujou. Momentálně jsem ve 2. aktu. Pomineme li poněkud nekonfortní ovládání , poměrně mi vadí málo motivující systém magickejch itemů a náhodně generované inventáře obchodníků při každém obchodování. V RPG se mi prostě líbí takovej ten přístup: " hm, tenhle obchodník má hezkej item, až na něj budu mít, tak si ho koupim" To tady jaksi nefunguje. Místo toho tento systém svádí k nekonečnému zkoušení do té doby, dokud člověk nedostane předmět s alespoň přibližně požadovanejma vlastnostma. V této fázi hry už peníze nejsou problém, takže není problém koupit cokoliv, co se mi líbí. Většina rare itemů mi nepřipadá ani zdaleka tak použitelná, jako nejlepší generované věci u obchodníků. Hraju za zloděje a jako většinu součástí výstroje nosím různé věci božské moci(všechny vlastnosti +7 až +9). které jsem nakoupil u obchodníků. Jako zbraň nejvíc používám luk, kterej mi přišel u obchodníka skoro na začátku. Dává +100% dmg a krvácení a připadá mi jako nejlepší luk, co jsem ve hře zatím viděl.Já osobně nejsem ani přítelem příliš dlouhejch dungů, ale to je asi věc názoru. Mám rád spíš krátké a hodně tuhé dungeony. Na druhou stranu, jeden dlouhej dungeon v prvním aktu a ostatní dungeony jednopatrové je asi celkem vyvážené pro různé skupiny hráčů. Poměrně mi ale vadila nutnost několika cest ven za účelem doplnění lektavrů a opravy výzbroje. V takovém čtvrtém patře třeba zloděj vypotřebuje tak 2 - 3 luky. :-) a víc jich v inventáři fakt taha nemůže, aby měl místo na lektvary a nějakej ten loot. Vím, dá se to řešit Džinem, ale toho mi připadalo škoda plácat. příště bych to nejspíš udělal, protože teď už mám těch krabiček asi 10 :- ) Dál mi trochu vadí občasné hledání některejch předmětů bez indicií.To příliš hratelnost nezvyšuje. Třeba takovej kořen mandragory. Byl umísěn uplně při okraji mapy a člověk ho snadno přehlédne. Tu lokaci už jsem považoval za prozkoumanou a mandragoru jsem minul. Nakonec jsem se podíval na jedno forum a pak mandragoru našel. Možná jsem ale jen minul nějakou indicii ve hře, ale mám dojem, že u žádné postavy jsem neměl možnost ptát se, kde mandragora roste. No, pak je tu problémek, že občas se nějaká důležitá informace nezaznamená do deníčku. Jinak se mi ale Inquisitor moc líbí. Rozplejtání intrik ve druhém aktu je snad ještě napínavější, než v tom prvním. :-) Ale to, že ta nejsnadněji získaná obvinění budou v některejch případech falešná jsem tak trochu tušil :-) |
damner - 9.4.2010, 18:42 | |
Mechyas |
a jeste neco........tvoje veta jedna se o zcela nove a kvalitni RPG....mas v tomhle pripade pravdu..... nicmene by nebylo od veci nechat kritiku na kazdem zvlast a necpat to tu ostatnim :D |
damner - 9.4.2010, 18:40 | |
Mechyas |
Za prve , rad bych , aby sis lamkou nazyval nekoho jineho. A za druhe, mas pravdu,ze ted,kdyz uz tu hru mam jednou dohranou,bych ten svuj verdikt zmenil. To ale nic nemeni na faktu , ze hra ma spoustu chyb i po osmi opravnych patchich. Me osobne nejvic vadi vazne ta prace s inventarem.A to, ze tato hra neni primo BG2 snad sam dobre vim, kdyz jsem BG nekolikrat dohral :)... tahle hra me zaujala,protoze ja sem obrovsky fanda techto RPG smichanych s adventurou a jakstaks svobodnym svetem. A neboj se,ze neberu v potaz,ze hru vytvorili panove ze sve dobre vule. Za to klobouk dolu :) |